Avstralija potovanje, potovanje v Avstralijo, potovanje po Avstraliji, Avstralija znamenitosti

Težko sva dojemala dejstvo, da se iztekajo najine zadnje ure »tukaj spodaj«. Zdi se, kot da je novica o tem, da potujeva v Avstralijo prispela šele včeraj in ne dva meseca nazaj. Srečna sem, da sva jo lahko pobliže spoznala, pa čeprav sva tukaj preživela zgolj 12 dni. Dvanajst dni se sliši nenormalno malo za Avstralijo, a sva na najini poti vendarle lahko doživela utrip te ogromne države.

Potovanje po Avstraliji – peščene plaže

Raziskovanje ulic v Sydneyu, kjer se bohotijo nebotičniki in zviška zrejo na slavno Sydneysko opero ter znameniti železni most, je naju, ki prihajava iz majhne podeželske vasi, takoj prevzelo. Verjetno je k pozitivni podobi mesta dodatno pripomoglo tudi lepo sončno vreme in obisk obalnih predelov, kjer sva še dodatno spoznala življenje, ki vlada tukaj spodaj.

Potovanje po Avstraliji – plavanje je mogoče zgolj med zastavama

Obisk predela Bondi in Manly nama je brez dvoma postreglo z dejstvom, da je surfanje tukaj način življenja. Šport, ki te s prvim ujetim valov povsem zastrupi in naježi kožo. Nič čudnega torej, da je surfanje v Avstraliji nekaj takšnega kot pitje kave v Italiji. S tem se enostavno mora začeti tvoj dan.

Potovanje po Avstraliji – učenje surfanja

Sicer pa so Avstralci, ki živijo ob obali izredno aktivni in športno naravnani. Ne mine ura, ko ne bi nekoga srečal, ki teče, se sprehaja, vozi s kolesom ali rolerji, igra tenis, supa, surfa in celo telovadi na zunanje zgrajenih fitnes napravah, ter s tem hkrati lovi še sončne žarke in skrbi za zadostne količine vitamina D. 😉

Potovanje po Avstraliji – Melbourne in njegova marina

Želje, ki sva jih imela pred potovanjem v Avstralijo so se nama uresničevale prav vsak dan – tudi po zaslugi YHA (Youth Hostelling Australia). Organizacija YHA nama je namreč v celoti sestavila najin plan poti. Brez njih zagotovo ne bi nikoli imela na poti toliko aktivnosti, kot sva jih bila deležna tukaj – tega enostavno ne bi prenesle najine finance in zato sva za vse dogodivščine na najini poti še toliko bolj hvaležna.

Potovanje po Avstraliji – soteskanje v Modrem gorovju

Hoja po Modrem gorovju, kjer sva opazovala glasne in elegantne kakaduje ter vonjala evkaliptusova drevesa naju je popeljala v povsem nov svet in dojemanje Avstralije. Mnogi Avstralijo poznamo zgolj po znameniti rdečkasti prsti, ki je v izobilju prisotna v notranjosti države oz. outback-u. Tu, v Modrem gorovju, pa se bohoti zelenje, ki se še najlepše vidi iz pečin ter raznih razglednih točk, ki jih v Modrem gorovju ne manjka.

Potovanje po Avstraliji – treking po Modrem gorovju

Majhna obalna mesteca dodajo še en pečat najinemu potovanju po Avstraliji. Kraji, kot je bil Port Stephens, bi zlahka lahko postali najin dom. Sproščeno vzdušje, odprti ljudje, morje in neskončne peščene plaže… Brez dvoma recept za uspeh. Končno nama je postalo kristalno jasno, zakaj je Avstralija tako popularna turistična destinacija in nenazadnje tudi kraj, ki postane mnogim njihov novi dom.

Potovanje po Avstraliji – idealno za off-roaderje

Ogromne razdalje, ki jih Slovenci zagotovo nismo vajeni, naredijo celotno potovanje po Avstraliji še malce bolj slikovito, saj nam pokažejo bolj jasno sliko, kako velika je pravzaprav sploh ta dežela. Medtem ko mi lahko skočimo v Italijo na kavo, smučat v Avstrijo, se kopati na Hrvaško ali pa odidemo na izlet na Madžarsko, se marsikomu, ki svoje celo življenje preživi v Avstraliji, to zdi nekaj povsem nerealnega.

Potovanje po Avstraliji – bordanje po sipinah

Zadnji del poti sva preživela v mestu Melbourne, ki je glede na videno še malce bolj mednarodno mešan kot Sydney. Pravzaprav bi lahko za celotno Avstralijo rekli, da je le-ta mešanica različnih kultur, narodov, jezikov in običajev. Medtem ko se na vsakem koraku srečujemo z različnimi narodi, pa je žal povsem druga zgodba, ko pridemo do avstralskih staroselcev Aboriginov. Le-teh skoraj da ne vidimo…če pa že, so iz njih naredili maskote za privabljanje turistov. Žalostno… Pravzaprav o njih nihče ne govori pretirano rad in bi njihovo zgodovino najraje pometli pod preprogo… Nič čudnega, navsezadnje so jih novoselci v času številčnih migracij povsem iztrebili in s tem zatrli mogočno kulturo, ki je temeljila na razumevanju narave in življenju v sožitju z njo.

Potovanje po Avstraliji – kultura Aboriginov

Medtem ko je Melbourne znan predvsem kot kraj za nakupovanje in raznoliko kulinariko, je to tudi odlično izhodišče za raziskovanje verjetno najbolj znane in slikovite avstralske ceste – The Great Ocean Road. The Great Ocean Road nam ponuja nekaj čudovitih razgledov na obalo in osamelce, ki štrlijo iz vode. Najbolj znan kraj med vsemi je zagotovo področje po imenu 12 apostolov, a tudi ostali prizori niso nič manj lepi. Noro lepo in zagotovo vredno ogleda!

Potovanje po Avstraliji – The Great Ocean Road

Avstralija pravzaprav ni pretirano zgodovinsko bogata, a zato je bolj bogata v flori in favni. Ne vem, kako so všeč živali vam, a za naju je bil verjetno eden od vrhuncev potovanja videti kenguruje in koale v naravi. Brez teh prizorov zagotovo ni prave Avstralije. Videla pa sva tudi kookaburre – avtohtono vrsto ptic, ki živijo zgolj v Avstraliji in Novi Gvineji.

Potovanje po Avstraliji – tipične živali

Videti celotno sliko Avstralije seveda ni možno v  12 dneh. Ko sva prijateljem povedala, da greva na drug konec sveta samo za tako kratek čas, so naju mnogi gledali začudeno in trdili, da se to nikakor ne splača. Na nek način imajo prav, saj že sama pot v eno smer v najboljšem primeru traja več kot en dan. A nekaj lahko z gotovostjo trdiva – 12 dni je malo, a vseeno dovolj, da se z Avstralijo spoznamo in vidimo, če nam je le—ta všeč. S pametnim načrtom potovanja jo namreč še vedno lahko doživimo in pobliže spoznamo. In če naju vprašate, če se je splačalo, lahko z lahkoto trdiva, da bi vse skupaj ponovila v trenutku. Najinih 12 dni je bilo namreč vseeno dovolj za nekaj nepozabnih spominov in doživetij ter za odločitev, da se sem zagotovo še vrneva. Navsezadnje pa je 12 dni vseeno veliko bolje, kot pa samo hrepenenje, ki si ga lahko naložimo, če za dalj časa enostavno ne moremo odpotovati.

Potovanje po Avstraliji – brez burgerjev ne gre

Avstralija je čudovita, neverjetna, ogromna, eksotična, a na nek način podobna domu… Sicer pa je dom tam, kjer je doma tvoje srce in delček najinega srca je zagotovo ostal tukaj v Avstraliji. Vanjo sva se preprosto zaljubila.